Thursday, March 25, 2010

:: Bak cni no akaun!! ::

Gua tggu lame bro..
mane duit gua????!!

ish3..
mcm cite si sempit tu lk..
haha..

ni ade lah hal berkaitan adik dan abangnye..
si abg sgt manis dalam berbicara..
si adik lk sgt bijak bermain kata..
ececececehhh..
nk cite pe ni??
heheh..

ni pasal abg gua la..
dia tu asik tangguh payment gua jek..
cmne gua nk hidup lau dpt cek tendang..
hadooooo...!

1 NEW MESSAGE:
To Encik Azlan Hafiz Bin Ahmad,
Sila Jelaskan Bil Perjalanan Hidup Adindamu Di Perantauan Ini..
Sekian, Harap Maklum!
Ting Tong..

hehehe..
jgn la pk abg aq de hutang pape dgn aq lk..
sbnarnye kalau rndu kt dia la aq wat cmni kt dia..
tpn or msj, n mntak duit..
kui3..
adik yg baek!
Nk tau sbb pe?
Sbb dia slalu ckp:
"Bak cni no akaun!"
ngeh3..
itu pasal la rndu sgt skrg ni kt dia..
hahahak..

~noty2~

8 comments:

ayiEd's said...

ahahahha...
ak nak gak la kalo cmg2...
nie no akaun mybnk ak....
1243232334231232...
kah3...

miss alinto said...

hahha..
akaun muamalat sahaja yg diterima di UTHM...
hahahaha..

boloq said...

ala mok...
aku pn dapat jgk alaun tu....
112333664588
ni akaum muamalat aku...
hahaha

miss alinto said...

masing2 mcm kesempitan uwang ajep..
hahahaha

dayangredzuan said...

caya la alan..
nk no akaun bank aku x??
hehehe
sesungguhnye alan seorang abg yang baik..
opsss bodek lebey

miss alinto said...

alan mmg baek..
kalau dibodek la..
haha..

ha si ra said...

hehehe....
bek ko punye abg...
seb bek aku xde abg mcm abg ko..
huhu..

miss alinto said...

jaja jgn sentuh taw..
sbb nnt adk ko lk akn wat cmni kt ko..
kmpul duit byk2 ea..
bg kt adk2..
hehehe..