Tuesday, May 4, 2010

:: Mari Kita Membuntangkan Mata ::

Kenapa perlu buat begini?

Saje, suke2!

Buang tebiat ke?

Mungkin!

Cube cakap betol2!

Betol2!

Ish! Serius la.

Serius la ni.

Kau kene ape?

Aq kene ke?

Cait!

Cuit!

Aq tau!

Pe kau tau?

Aq tau la..

Yela, pe kau tau?!!

Kau da ngantuk sebenarnye kan!

Mane ade!

Ala, xyah nak tipu la..

Tipu pe??

Kau da ngantuk, sebab tu kau membuntangkan mata kau tu! Aq tau da perangai kau.

Pe ko merepek ni?

Dah la kau! Pegi tido mongoks!

Kau la pegi tido mongoks!

Eh kau ni, aq cakap baik2.

Ade aq cakap kau cakap jahat2 ke??

Kau nak tido ke x ni?

Suke hati aq la. Kau sibok apsal.

Suke hati aq la nk sibok ke x. Yang kau tu sedar x kau cakap dengan sape?

Aq tengah cakap dengan kau la.

Kau tu sape??

Kau tu aq la..

Dah tu? Xreti2 nak tido ke?

Aduhh...bisin betol!! yela2!

(ini adalah perbualan aq dengan diriku sendiri)




abaikan



10 comments:

dayangredzuan said...

bapak butang mate nye...
wei tutup streamyx ngn kain bru mak x nmpk

miss alinto said...

wey, mcm tau2 je aq nk wat cmtu..

sengal!

ko bole bace pikiran ku erk..

hahhaha

Cik Mus said...

bengong..

miss alinto said...

haha..

bengong pn bengong la mus..

kawan ko jugak..

miahahahaha..

ayiEd's said...

aduhai ~
da ngeng kawn ak nieee...
baru 1 ari x jmpee...
hahahaha...

miss alinto said...

ngeng pn kwn ko gak kn mok..
haha..

Studentslife said...

mata ke tu??ingatkan lubang hidung hehehe

miss alinto said...

ish..mate la..
cube tengok betol2..

Studentslife said...

ye ye baru pasan derr hehe

miss alinto said...

haha..

tengok pakai microscope agaknye..

ahhha...