Wednesday, May 5, 2010

::Wasiat ::

Uit, terkene tag la..

Sapekah gerangan yang mengtag Cik Alin ni??

ouhh,,

Cik Cokie2 rupenyer..

Wasiat??

Apekah??

ouhh,,

lembu kelihatan disitu...

nak selesaikan tag ini, kenela jawab soalan2 final exam nih..

huhu!

Pertama

korg kena cakap tengs lo sama org yg kasi korg lembu tomey ni.

Tengs atau lebih ayu kalau cakap terima kasih Cokie_Cokie
sebab membagi Cik Alin lemboo cumill ini..Mooooooo!

Kedua

bagi balik wasiat ni kat tujuh blogger laen yg aktif bersukan ??(hahak, bersukan ke korang?? sukan jari kot..)


Ala, kalau nak bagi semua follower Cik Alin yg xseberapa tu ley x..
Nah..amik lah korang wasiat ini..
Kita jage lembu ni same2 k!

Ketiga

cakap kat org korg tag ni yg dorg dapat wasiat ni dari org kaya kg sepening lalat..

Wei3, korang2 yang dapat wasiat ni. Kalau korang nak tau, wasiat ni datang dari orang kaya kampung sepening lalat..haha

Keempat

aper yg korg suker buat sambil tengok tv??

Makan, minum, sms, borak, komen2, ketawa kalau cite kelakor, nangis kalau citer sedih n marah kalau cite xbes!

Kelima
makanan pelik korg penah mkn??

Xde la pelik mane pn. sebab nk diet n kurus kn, aq penah minum air jintan manis..huhu..xmanis pn!!

Keenam
kawan korg kt fesbook ade bapew??

Baru 287 kot..sikit kn??Kalau xcaye tekan kt sini.

Ketujuh

macam mana korg jumpa makwe/pakwe korg..

Haha, cakap nk jumpe, tggu depan uma. Kalau muncul depan mate, maknenye jumpe la tu..kikiki.

ok, da selesai jawab soalan final exam nih!

Fuhhhhhhh! berpeluh!



8 comments:

nazreenhashim said...

fuhh.. berpeluh ek?
memang ganas la tag ni..
wakakaka.

miss alinto said...

ganas ke?

haha..

tp exercise tgn gak la..

tokriey said...

haha...pe la mu nie alin...soalan final lagi susah lor..

miss alinto said...

haha..

konon2 je soalan final exam nih tok..

░♥si lampu neon♥░ said...

air jintan manis? perghh!

miss alinto said...

yup..xsedap!

tp sekarang da xrase pape..

telan aje!

jaya jr said...

penat x maen tag2 ni???haha

miss alinto said...

xpenat kot..

jawab jela selagi mampu..

kenape erk??