Sunday, June 13, 2010

::Snooker beb..!::


Ehem-ehem! Ape ni?? Cik Alin pergi main snooker ke? Biar betul..haha..mmg betul pun. First of all, jangan la fikir yang bukan2 ye kawan2. Sebenarnye malam tu aq kuar dengan mmbe2 kelas. Kiteorang keluar sebab nak pergi beli barang dapor je. Tapi malam tu tbe2 sorang mmbe aq ni teringin nak tengok wayang. Midnight la konon..kiteorang on je. Bile dah sampai cinema, mula la cadang nak tengok cerita tu la, ni la.. last2, sume decide nak tengok cerita Karate Kid..tp wayang start kul 12..jam pulak tunjuk kul 10.30..aduhai..takkan nak menapak pulak kat depan cinema tu kan. Yang lain ade yang lapar, so kiteorang lepak makan kat KFC jap..kul 11 KFC nak ttup dah. Lpastu xtau arah mana hendak dituju. Tempat banyak da tutup. Yang bukak mase tu bowling, karoke, snooker. Bowling ramai giler orang. Mmbe aq xnak. Mereka ajak berkaroke, oh kedai nak tutup ye dik..harap maaf. Last2, dak lelaki lepak kat snooker. Yang kiteorang perempuan bertiga je..xtau nak watpe. Mula2 mata tengok2 je doang main, lepastu tangan da gatal nak cuba2 main lak. Ahhai, apa lagi..”wei, nak main jugak. Pinjam kayu jap.”..haha..kalau dah xreti tu usahlah mencuba ye..tapi kan, walaupun aq dapat pukul beberapa kali je, tapi ada jugak yang masuk lubang tu..haha.sangat kelakar bila dipikirkan. Ape yang penting, aq xkan jadikan port snooker tu tempat lepak aq ye. Aq tau ramai orang yang akan memandang negative nak2 kalau perempuan bertudung yang main kan. Ehm,, kita ade otak kita pikir sendiri la. Dapat merasa main sekejap pun jadila. Kalau nak main puas2, ade game kat dalam nset tu kan..main la. Xpun, download la game masuk dalam komp..huhuhu..

4 comments:

shey said...

haah ! tu dia ! blh la ajar i pulak maen pool lps ney ?? (:

Cik Alin said...

hahaha..

jom la!

kite team nak x shey?

ahak..

PUPUT said...

wahhh...ganazz...^_^

Cik Alin said...

saje2 jela..

sekali sekala melontar kepuasan kt tempat cmni bes jugak..