Friday, July 9, 2010

:: Pengintip ke 123 yang excited! ::

Alhamdulillah, semakin hari bertambah follower belog Cik Alin ni. Walaupun xramai mane , tapi Cik Alin bersyukur je dengan ape yang ade..hehe.
Sekarang follower Cik Alin da ade 123 orang..
Entry kali ni nak promote orang bertuah yang ke 123 tu la.

TADDDAAAAAAA...!
Para PENGINTIP Cik Alin Yang Hensem & Chantek!
Keterangan tentang beliau yang bernombor 123..
Name : Iqbal Syarie
Umur : 19 ==> 20..kot
Lokasi : Petaling Jaya, Selangor, Malaysia Xsure lah..
Nama Belog : Pondok Cinta
Ni la header belog En. Iqbal. Cantek!
  
Korang rajin2 la singgah belog dia heh. Mesti dia suke..heeeee..
Tahniah dan terima kasih banyak2 kepada anda Iqbal kerana menjadi pengintip follower belog Cik Alin yang ke 123, saya tahu anda sukakannya!
=)

4 comments:

iqbalsyarie said...

Cmne kalau saya kata saya pun tak sure umur saya berapa?heeeee...saya 20 tahun.insyaAllah

Kalao org dtg blog saya,kompem la saya suka...siapa tak suka berbakti?kan?hehehe

Tq ya utk iklan tak berbayar ini ya~!Tq~ =)

Cik Alin said...

bole pulak xsure ek..huhu..

same2, mmg khas untuk anda dan FOC..

tq jugak sebab datang ke belog ini ye..

keep in touch!

Cik Bucken said...

eh2,,muke cik bucken masuk entry laa!!hahaha

Cik Alin said...

haha..
mmg sengaje nk promote Cik Bucken gak..huhu..