Sunday, October 17, 2010

:: Ouhh, Mata! ::

2 , 3 hari ni kalau bangun pagi je mesti mata naik bengkak.
Hai, apela nasib..
Sakit kot..


"alin nangis ea malam td?"

"eh, mane ade!"


"alin, maybe ade lipas kencing kat mata alin tu..HAHAHA"

"ey, mengarutla."

"ha, mata kau mesti nak jadi macam abang kau kan!"

"haha, xkan la umur da 19 baru nak jadi cmtu!"
(mentang2 la keturunan aq memang ade yang sepet sebelah)

semoga cepat baik ye mate ku sayang!
xsanggup rasenye nak ke kelas dgn penampilan begini,,
ahak!


9 comments:

boloq said...

relex suda..

Cik Alin said...

ye, relax r ni..

Hairil Rizal said...

Hmmm...bolehla pakai Ray Ban pegi kelas. Yeahhh!

Cik Alin said...

haha,
Warlord sponser ray ban wane purple k..
baru alin pakai..
hehe

Hairil Rizal said...

Aiyoh.. itu Ray Ban retro pun pinjam member punya daaa!

Pesal ramai org skrg suker purple eh?

Cik Alin said...

ouh, pinjam mmbe ke?
tolong pinjamkan la kalau mcmtu..hehe

ntah diaorang yang tiru alin suke warne purple ni..haha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

musim kot?maybe byk debu,sbb LM pun br jr kena 3-4 hari lepas.Bgn2 tido,mata jadi benhkak dan sepet cam tu.Siap rasa gatal2lagi.Letak ubat pun tak jalan.huhuhu.2 hari baru mata besar semula tau!

Cik Alin said...
This comment has been removed by the author.
Cik Alin said...

mayb la LM..
kat batu pahat pn jerebu sekarang ni..

wah, sampai 2 hari baru okay mata tu???
fuhh !!
sabo je la ek !
huhu