Saturday, October 23, 2010

:: susah la nak faham dengan kau ! ::

ni sesi luah perasaan kat belog kesayangan !
aq tension la..
of coz sbb study..
bukan da fedup dgn study ni..
tapi fedup bila nak paham kan ape yang aq tgh study tu..
aq xtau la sape yang bole terangkan kat aq sampai aq ley paham tahap dewa !
arghhh..

6 comments:

Cik Mus said...

sabar2..jgn tensen..huhu

Cik Alin said...

mus, tgh cover2 r ni..

Hairil Rizal said...

Hehe.. masa blajar dulu Warlord rasa dah cukup tensyen dah..tak sabar nak abis study dan pergi keje.

Skang ni dah terbalik plak dah..huhu!

Cik Alin said...

warlord, joim r kita exchange place..
hehe

boloq said...

xpe2..jgn iso..alin ade saing..
same lr kite k..hik3

Cik Alin said...

boloq, hehe..
as usual right ??
haha