Wednesday, October 13, 2010

:: Yeahh, Dapat hadiah!::

Walaupun 7 Oktober telah berlalu, Cik Alin xsangke ade seorang lagi sahabat baik Cik Alin bagi hadiah sempena ulangtahun ku.


Cite dia macam ni, 
mula2 Cik Alin dengan budak2 rumah nak keluar pergi jalan2 dekat Pesta Konvo dalam U..
UTHM baru sahaja selesai mengadakan pesta Konvokesyen Yang ke-10.
Jaja ajak Teha sekali pegi sane tapi Teha duduk rumah sewa lain. So, kiteorang pegi la jemput dia kat umah dia. Pastu Cik Alin nampak teha bawak beg warna purple. Dalam hati pn berkata "comelnye beg dia"..
Teha masuk je dalam kereta dia terus campak beg tu kat Cik Alin. Cik Alin terus cakap, Teha, nak beg ni. Dia senyap je. 

Teha, kenapa ade kotak kasut dalam ni? Teha nak pegi tukar kasut ke?? (huhu..ingatkan teha beli kasut dekat pesta konvo pastu nak tukar saiz).

x la. Itu untuk Alin la. 

HAA?? Yeke? 
Cik Alin xcaye pn.

Lepas da sampai kat dalam U kiteorang pn jalan2 dekat pesta konvo tu. Macam2 kedai ade, tapi Cik Alin hanya berminat untuk membeli kipas tangan berwarna purple sahaja. Almaklumla panas kot...basah! HAHA. Singgah kedai jual pistol yang kuarkan belon buih sabun tu, malu nak beli, tapi xmalu untuk amik gambo..hehe. 

Bang, tolong tiupkan belon, kiteorang nak amik gambo ni..huhu..
brader tu layan jek.

Habis main belon buih sabun, jumpe black, lalok dengan adly. Doang ade dekat tempat moto2 beso tu. Cik Alin pn join la..hehe.
Lepastu lepak2 dekat Dataran Siswazah, Amik gambo dekat kapal terbang. Lepastu, lepak nyanyi2 (wat konsert sendiri)..dah penat balik la. 
Teha cakap, 

Alin, dalam beg tu untuk Alin. 

HAAA?? 

Iye, untuk Alin. 

Teha beli kasut untuk Alin?

YE! 

HAA?? Ohh, sungguh xku percaya..

Kaki Alin saiz * kan?

HAA??
Bukan la..

Abistu??

Saiz *

HAA?? (Teha pulak yang HAA??)..HAHA

Iye..

Teha terus xsedap ati. Sebab dia tersalah saiz kasut untuk Cik Alin. Cik Alin gelak je sebab ingat dia main2. Muka dia berubah. 

Alin, esok teha pergi tukar kasut tu dulu ye. 

La, nyusahkan Teha je camni. Teha pakai jela. Xpun bagi Jaja.

Teha nak tukar jugak.

Em, ok. Btw, thanks sebab xsengaja menyusahkan Teha lak.

Xpe.
Keesokannya Teha pn tukar la kasut dengan saiz yang betul mengikut piawai..huhu. 


Thanks Teha, Alin sayang Teha sangat2. Xsangke Teha sudi bagi Alin hadiah cmni. Alin terharu. Tapi satu je Alin nak pesan, kan susah kalau beli kasut, kita xtau saiz kaki orang tu. Belikan nfon kat senang! HAHA..


12 comments:

Hairil Rizal said...

Seronok yer? Hehe!

dayangredzuan said...

cinderela x rela pakai kasut saiz tettt

bel4cker said...

haha... baek teha ni ekk kdg2... mmg die syg ko lbeh.. pki la ksutnye gi klas.. nk tgkk !!!

boloq said...

kasut saiz pew????

Cik Mus said...

verns !

Cik Alin said...

warlord, extremely seronok! hehe

Cik Alin said...

dayang, cinderella malaysia xsame dengan cinderella oversea..

Cik Alin said...

black, nape kadang2 lak?
dia mmg baik la..

nnt la aq pakai. teha kate tunggu arahan dr dia baru aq ley pakai..haha

Cik Alin said...

boloq, kasut saiz tettt..haha

Cik Alin said...

mus, correct!

boloq said...

alah..bru nk beli kasut tuk alin..saiz kasut xtau..
cancel truih..hak3

Cik Alin said...

boloq memang!