Saturday, November 27, 2010

:: Power Rangers ! ::

Koqq !!
Haha..trademark anastahir !
Kami suka sesuatu yang same tapi mengikut warna kegemaran masing - masing.
Contohnya baju, kasut, beg, tag nama, dan yang terbaru gelang getah.
Hehe..
Ala, setakat gelang getah ??
Tu zaman dolu - dolu punye style lah !
Ahh !
Biarkan !
Dolu - dolu xde sape nak belikan..
Sekarang ade orang bagi pakai jela !
Dahla kaler feberet masing - masing.
I loike !




Cik Alin kaler purple, Dayang pink, Jaja hijau.
Tu la kaler feberet kami.
Hehehe

Thanks Dayang 
Coz sponser benda alah ni..
Maceh..maceh !

12 comments:

dayangredzuan said...

pergh sumpah mcm abg-abg je tangan gua..malu2...

* gile r tyme ni stdy math bagai nk rak koq!!

Cik Alin said...

hahahha..
tgn abg2 ek..

mmg bgai rak ksut..
koqq

boloq said...

sentadi demo...hak3

Cik Alin said...

haha..
cm xcaye kan boloq ??

boloq said...

caye3..

Hairil Rizal said...

Hehehe..gelang warna warni ya?

Oklah tu..idup Power Rangers!

Anonymous said...

Ini adalah artikel bagus untuk dibaca, terima kasih untuk berbagi.

Cik Alin said...

warlord, warna yang indah kan..huhu

hajar91 said...

i like...ngeh~~

Cik Alin said...

ngeh2..i like it too..

Princess Azween said...

mana nak cari gelang geth tu ye?? skrg ada jua kt mana2 tak?????

Princess Azween said...

mana nak dapat gelang getah tu yeee?? skrg nie ada jual lagi tak? hmmmmmm...