Wednesday, December 22, 2010

:: Entry Dalam Hati ::

Assalamualaikum

Esok petang nak balik Batu Pahat..
Ade jemputan menjadi urusetia untuk kejohanan silat MTUN (Malaysian Technical University Network).

Tapi asalnya aku xterbabit langsung untuk semua ni..
Hati semakin berkecamuk berada di kampung halaman..
Kenapa ??
Stress ??
Bingung ??
Mamai ??
Ntahlah
Kalau dah berkecamuk tu maksudnya dah macam2 perasaan bermain dalam lubuk hati ni !
Bila dapat seruan dari sana je terus semangat aku untuk pergi membuak2 !

Mak, abah..
Alin mintak maaf sebab cuti sem ni Alin tak selalu ada kat rumah.
Baru 2, 3 hari duduk rumah aku dah melencong kenegeri lain.
Kesian jugak dekat anak2 sedara yang mengeluh kalau aku cakap aku dah nak balik.

Banyak perbelanjaan dah aku keluarkan.
Kalau keluarkan dari akaun sendiri takpe jugak !
Ini mintak sponser pulak !

Aku baru balik dari Perak 5 hari yang lepas.
Ni aku nak pulang semula ke Batu Pahat.
5 hari je dekat rumah.

Nak cakap dengan mak yang aku ada urusan dekat sana pun payah.
Bila dah cakap mak pulak yang dah start ceramah !

Sebenarnya aku nak lari dari perasaan sakit hati ni. 
Al maklumla, buah hati kat sini je.
Bz memanjang, aku malas la.
Xde masa untuk aku dah.
Xpe, buatla keje tu.
Jangan hiraukan perasaan aku kalau kau xde masa untuk semua tu !
Mintak maaf kalau aku kasar !
Xtau nak luah kat sape dah.
Nak lari cari ketenangan !

Dimana ??
Batu Pahat ada taman ketenangan ke ??
Ouhhhh !
Kawan lagi penting kan !
Aku rindu mereka2 disana..

Nak belajar sampai lupa masalah !
Boleh tak ?

='(

No comments: