Wednesday, December 29, 2010

:: Happy Birthday Musfirah ! ::

Tepat Jam 0000 arini merupakan genaplah Cik Mus berumur 19 tahun !
What ?? Baru 19 tahun rupenye.
HAHAHAHA

Jangan tanya kenapa aku gelak..
Sebab kau sendiri boleh tahu ape sebabnye kan !

HAHAHA
(gelak lagi)

Btw, 
" SELAMAT MENYAMBUT ULANGTAHUN KELAHIRAN SAYANG !! "

Thanks for the entry..
Suke sangat2 !

Kau pun salah seorang insan kesayanganku..
Sayang sangat2 !

Semoga 2010 memyimpan banyak memori indah dalam hidup kau.
Dan semoga kemunculan 2011 yang bakal tiba ni akan mengubah kehidupan kau dari yang baik kepada yang lebih baik.

Jangan banyak2 emo k.
Kalau marah kat orang, jangan simpan2 lak.
Kalau xcukup makan, rembat je membe punye k !
Kalau xcukup duit, jangan mintak kat aku lak..hehe.
Kalau xpuas ati dengan orang, tido je..jangan layan sangat !
Kalau rindu seseorang, tengok gambo dia..lepastu nyanyi lagu yang berkaitan sampai mengantuk.
Kalau sakit, pegi jumpe dokter ye.
Kalau stress pegi jogging..
Kalau xde selera nak makan, simpan selera untuk esok..then esok makan banyak2 k !

Ape2 pn kau tetap sahabat terbaik untuk aku mus !
Simpan memori kita bersama..jangan padam sampai bile2..

Sayang kau !


Semoga kau panjang umur, murah rezeki, dapat tinggi lagi, dapat suami yang soleh, dapat jadi cikgu yang berjaya, anak yang berguna, kakak yang sanggup berkorban untuk adik2 demi kebaikan bersama, kawan yang sentiasa mendoakan kebaikan untuk kawan yang lain.

Hanya padaNYA kita berserah dan DIAlah yang maha berkuasa lagi maha agung.

=)