Saturday, January 8, 2011

:: Wiping Cream ! ::

Assalamualaikum

Arini nak cerita pasal wiping creammmm !
Sedapnye..
Da lame xmakan !
Last makan pun 2 minggu lepas..
Lame dah kan !
huhuhu

Cik Alin suke makan sebab akak Cik Alin yang ajar..
Dia buat cookies..
Lepas tu ter'hangit' sikit..

So dia malas nak teruskan menghias cookies dia tu..
Dia terus makan dengan wiping creamm..
Yummy !!
Cookies tu adelah dalam 30 biji.
Dia makan 3-4 biji sehari..
So boleh la save untuk 10 hari makan kan..kan..kan.

Tapi kebetulan Cik Alin balik mase tu..
sape suruh makan depan Cik Alin kan..kan..kan !
Bajet untuk 10 hari da tinggal 3 hari je.
Huahuahua..!

Sedap..sedap..sedap !!!

Macam makan oreo jugak



ini la cookie ter'hangit' sikit tu..



letak wiping creamm atas dia..banyak2 pun takpe !!



"tink"..ini baru sikit je letak..



nyummmmmm...nyummmmm...nyummmmmmm !!!!
sedapnye tak terkata !!

nak??
buat la sendiri..
wiping cream beli kat kedai..

p/s : letak wiping cream dalam bekas dalam satu senduk..lepastu putarkan dia dengan mesin pemutar..takpun putar manual pakai tangan pun boleh..
Nanti dia dah kembang bole makan banyak2!!!

Sedaaaapppppp !!!

No comments: