Sunday, January 9, 2011

:: Azam tahun baru ! ::

Asslamualaikum..

Tahun baru ni mesti la ada azam baru kan.
Azam baru Cik Alin ade banyak..

1. Nak improve my pointer lagi !
2. Nak beli DSLR
3. Nak fit ! (tiada alasan untuk tidak cergas ! )
4. Nak belajar bawak kereta 

tu je setakat ni..

Tapi ade sorang member ni

Azam tahun baru nak belajar baca novel kot..
Tapi agak tidak normal bila Cik Alin melihat dia sedang membaca novel..
Huahuahua..
Yela sekejap gelak...sekejap nangis..sekejap senyum..sekejap kau tido..haha





sob..sob..sob..
lokasi : masjid uthm

Hahaha

Apa azam tahun baru korang ??

Hehe

6 comments:

dayangredzuan said...

woit2 agak-agak ngangur nnati aku jadi penulis novel..

itu namenye sedang bertafakur..

* awak ni nk kene saman ye amik gambar curi2

Cik Alin said...

dayang, aku kan photographer kau !
gambar curi2 tu as usual la...
hehehe

agak2 menganggur tu, jadilah penulis novel mekanikal yang berjaya k !

boloq said...

k

Cik Alin said...

kenapa boloq ni ??

~HiLmI~ said...

haha,tiada kata2 yg dapat ku lafazkn dri hahahaha. lyn gler kot bce nvel.hehe.bgus2, ad ktekunan dsitu :)

Cik Alin said...

zul, memuji nmpaknye...

mentang2 la cikgu dia..
haha