Thursday, April 14, 2011

Luahan Hati Seorang Abang

"Guruh dilangit belum tentu hujan akan turun, hati yang sakit belom tentu ada penawarnya..i pray for the boundless sky above.."

"Kenapa hari yang terbaik bagi aku, takde orang-orang yang aku sayang disisi ??"

"Hmm..besarnya cabaran dalam hidup aku ni..tadi aku main bola, aku score gol kemenangan..aku buat orang gembira, tapi aku yang tak gembira..pelik ek, macam mana ni..aku rasa kosong.."

"Haish, aku tak tau nak luah kat sape..kau jelah, adik aku yang paling rapat..sorry ey kalau aku ni emo.. =("


Hmm, hidup ni tak selalu indah la bang. Aku pun lalui ape yang kau lalui. Aku tetap sokong kau dari belakang. U're my best fren 4ever !