Tuesday, September 20, 2011

REWARD HARI NI !

Yaa..customer always right! Xkesah la dia memang salah pn, dia tetap betul. Dia je yang betul. Orang lain yang memang betol terus jadi xbetul. Sume sebab customer ni la. Haihhh la customer..nasib baik la kau bukan customer aku. Kalau aku jadi penghandle kau ni, boleh giler agaknye. sabor jelaaaaa.....cakap xserupa bikin ! Sekolah kat mane ntah. Xreti consider langsung. Tolongla, aku suggest kau sekolah dekat SEKOLAH REALITI KEHIDUPAN. Mungkin kat situ ade subject "ohh customer xsemestinye right"..lalala...fikirla beb. Kau dah besar.

Semakin hari aku semakin fedup dengan perangai kau nih. Ntahla, kadang-kadang aku kesian dengan diri aku sendiri sebab terjebak. Bukan xikhlas nak terima sikap kau, tapi kalau hari hari memang dah xboleh nak ubah sikit pn, macam tu jugak..alaaaaaa....bapak aku pn mesti nak telan anak dia sebab xreti2 ubah perangai. Kau dah besar, fikirla. Kau baik, kau bijak, kau dah cukup indah depan mata semua orang. Tapi jangan la kau buat taik tunjuk ngade ngade kau, sampai orang lain pikir..apehal dia ni ? ohh..memang xleh nak dijangka. sayang betoll !

mak, abah, alin ni memang bukan anak yang baik. Dia dah berubah. See..kawan kau pon boleh berubah tengok sikap kau cmni. Aduhaii..semak semak. Penat tau. Kalau kau sedar, sure sure kau marah. Kalau kau xsedar, aku lak yang marah. Ntah la cmne nk wat kau pandai consider kehidupan realiti kau pn aku xtau.

Yaaa, i know manusia xperfect. But u should no, DON'T ACT LIKE U KNOW EVERYTHING!!!! Jangan harapkan yang terbaik dari seseorang sedangkan kau sendiri xtau yang kau pn ade kelemahan jugak.

wahh..marah benar cik alin ni. ehh, suke hati la. Bengang dah datang..

2 comments:

hajar akhair said...

marah sungguh kamu ye...:P

azalinda said...

apa yg ko marah ni? X phm la teman..
byk bersabo..