Wednesday, June 20, 2012

Inai di kuku..ahak !

Assalamualaikum.



Haa pikir ape tu??
Hehe..

Entry kali ni tentang inai dikuku, sape tuuu?
eh tertambah pulak..haha

Alkisah, kalau pakai inai ni biasenye orang yang nak kawen je.
Tapi perhatikan betul2, manusia yang pakai inai kat atas ni hanya memakai inai dikuku sahaja.
Kalau nak kawen kebiasaannya manusia itu akan memakai inai sehingga membaluti jari jemarinya..
Cantek !

Tapi inai dikuku..ape pulak kisah disebaliknya?

Hahaha...ni nak cite ni..

Memandangkan Cik Alin telah menghabiskan jurusan diploma dan berniat untuk meyambung pembelajaran ke degree pulak, makanya kemungkinan panggilan untuk ke degree tu dalam bulan 9 ni. insyaAllah. jika diberi rezeki dapatlah sambung.

tapi ape kene mengene dengan inai ni?

haa..lagi tadi xciter2..hahak

ok2,sementara nk tunggu panggilan degree tu, cik alin terpikir nak buat sumting..hmm.
 sebenarnye kalau kita pakai inai kat kuku, lame2 kuku akan makin tumbuh kan, pastu kite potong, pastu kuku tumbuh lagi dan lagi, kita pn potong lagi dan lagi sampai la kemuncaknya inai tersebut akan hilang dipandangan.
so, cik alin pakai inai ni sebab cik alin telah mencabar diri untuk berdiet selama tempoh inai masih dikuku.
nak tengok apekah hasilnya kelak..ekekke..
hope sebelom panggilan degree inai ni dah hilang

ok korang nak cakap geli jek, buang mase diet2 ni..
ahhh persetankan itu semua..
aku nak diet aku punye sukelaa..

dh tu je nak bagitau kisah disebalik inai dikuku ni..
:P

p/s: Ya Allah, semoga AZLINNORAZIA BINTI AHMAD dipercepatkan jodohnya dan cepat lah dia memakai inai dijarinya.bukan dikukunya sahaja. Aaaminn :)

10 comments:

dayangredzuan said...

ah persetankan semua tu...abah tengok alin ni die pakai inai.. :P

Cik Alin said...

abah xtau kite ade belog :P

nadia said...

weewwitt, nak pkai inai jugak la, tempoh berdiet an. hahak :DD

muhsync said...

haaa...kawen lah cepat. leh pakai inai kat jari :D

Cik Alin said...

nadia,

jom3..that's why saya tunggu anda balik..ngee

Cik Alin said...

en muhsync,

doakan la saya..hahaha
saya nk kejar target dulu..baru fikir pasal inai kat jari :D

muhsync said...

doakan eh,

ya allah, percepatkanlah cik alin bernikah dengan pasangannya. amin

kawen pun antara target yg perlu dikejar gak

azalinda said...

Oooo....

Cik Alin said...

en muhsync,

aduhhh..malu la saye..
huhuhu..

ape2 pn, terima kasih sbb sudi komen lagi..hihihi

Cik Alin said...

kak inda, ape yang oooo nye...