Monday, August 6, 2012

Fall in Love with FELT for a while :D

Assalamualaikum.

Enrty ni baru hari ni dapat ditaip disebabkan hari ni baru datang mood menaip. 
Heee hee..

Kali ni nak cerita pasal kain FELT.

Ape tu KAIN FELT?

Nak tahu tekan sini.

So, achaner Cik Alin leh terjebak dengan bende alah ni?

Haa.. sebab ade la satu ketika itu dimana saya mengofferkan diri untuk membantu kawan berniaga di Dataran Segamat. Niaga ape? Haa jual brooch yang pakai kat tudung tu. Brooch tu semuanya dibuat dengan kain felt. Ada macam2 bentuk. Nak tengok sila lawat kedai bos saya ni. Hehe


So, ada mase kat umah ni TERrajin buat bende alah ni pulak..

Siap dapat order lagi..kahkahkah.


Love Pillow Sdn Bhd :P

Keychain nama :D
Haa yang ni ade orang tempah. Bantal saiz A4. Alhamdulillah siap jugak.

1

2

3

Last but not least ...

I've made it by myself !

Handbag... Kau ada?

Handbag Purple berbatu batu dan bertali dandan. Hahaha

Banyak lagi keychain tapi malas nk upload sbb xnak la riak sangat..hahahahha..

Korang cubela. 

3 comments:

nadia said...

weewiittt~

Cik Alin said...

nadia,

weeewitttt too..haha

Cheap Tap said...

the outlet water leakage: LED taps is because the axis washer inside the Shower Taps wear due. Use pliers to remove the gland bolts loosen, remove the pad to clamp the spindle axis washer can be replaced with Antique Basin Taps.