Tuesday, July 2, 2013

Cuti Sem II Tahun 2

Assalamualaikum.

Haa tiap kali cuti sem baru nak update kan. Heeheehee. Kite dah jadi pemalas. Sori ler.

Tapi serius, sem ni cik alin memang jadi seorang yang pemalas. Banyak hal yang xselesai dengan sempurna. Thing get worst. Hmm. Xtau la result sem ni mungkin lagi teruk dari sem lepas.

Hmm tapi itulah. Nak mengeluh pun xgune. Tawakal jela sekarang semoga apa yang kita dapat tu terbaik untuk kita. Usaha dah. InsyaAllah semuanya akan baik.
Hmm tp sedih jugak. Huarghhhhh.

Ok lupekan kesedihan. Mari bergembira!

Cuti sem kali ni around 2 bulan setengah. Whoaa lame siot!
Nak buat ape ni? Kerja? Hmm mcm xdapat je.

Takpe masih dalam proses memikirkan.

So cuti2 ni kita layan ajid je la.

#1
Comelnye kite ajid :D

#2

#3
Muke start nak annoying

#4
Gambo ni ajid cakap cik alin macam monyet. Ajid je macam manusia. 

#5

#6
Panas tp senyum. Cik Alin tiup kot sebab tu sejuk sikit. Lol

#7
Singgah akuaria sepinang

#8
Err habit kau ajid ! Korek !

No comments: