Wednesday, July 10, 2013

Ramadan Datang Lagi. Alhamdulillah

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Diberi kesempatan untuk bertemu Ramadan pada tahun ini. Semoga Allah memanjangkan umur kita dan kita berusahalah meningkatkan keimanan dalam bulan yang mulia ini. Bukan bulan ni je, begitu juga bulan2 seterusnya.

Dikesempatan ini, Cik Alin ingin memohon ampun dan maaf kepada rakan2 blogger sekalian. Kesilapan lalu mengajar dan memberi pengajaran dalam hidup kita. Jangan la dikenang perkara lalu, Berusahalah untuk memperbaiki diri dari masa ke semasa.

Diharap kalian semua berada dalam sihat sejahtera hendaknya.

I miss my old life. My old friends. My old memory.

Abadikan yang lalu, coretlah ceritera indah dalam hidupmu pada masa akan datang.

Gambar Hiasan

Tuesday, July 2, 2013

Cuti Sem II Tahun 2

Assalamualaikum.

Haa tiap kali cuti sem baru nak update kan. Heeheehee. Kite dah jadi pemalas. Sori ler.

Tapi serius, sem ni cik alin memang jadi seorang yang pemalas. Banyak hal yang xselesai dengan sempurna. Thing get worst. Hmm. Xtau la result sem ni mungkin lagi teruk dari sem lepas.

Hmm tapi itulah. Nak mengeluh pun xgune. Tawakal jela sekarang semoga apa yang kita dapat tu terbaik untuk kita. Usaha dah. InsyaAllah semuanya akan baik.
Hmm tp sedih jugak. Huarghhhhh.

Ok lupekan kesedihan. Mari bergembira!

Cuti sem kali ni around 2 bulan setengah. Whoaa lame siot!
Nak buat ape ni? Kerja? Hmm mcm xdapat je.

Takpe masih dalam proses memikirkan.

So cuti2 ni kita layan ajid je la.

#1
Comelnye kite ajid :D

#2

#3
Muke start nak annoying

#4
Gambo ni ajid cakap cik alin macam monyet. Ajid je macam manusia. 

#5

#6
Panas tp senyum. Cik Alin tiup kot sebab tu sejuk sikit. Lol

#7
Singgah akuaria sepinang

#8
Err habit kau ajid ! Korek !