Saturday, January 10, 2015

Thanks You My Friend :)

Assalamualaikum :)

Entry Khas Untuk Ayong
:P

Zaman ada driver


Ok entry ni khas untuk kawan baik Cik Alin yang sedar x sedar dah 3 tahun kami bersama. Mencari ilmu di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM). Selama 3 tahun kami berkawan, selama 3 tahun jugak lah dia menjadi 'DRIVER' Cik Alin..pegi mane2 selalu dengan dia la. hehe..jaja, kau xmarah kan aku panggil kau driver ?? xkan?? hehehe.

kebetulan jaja pn duduk SEGAMAT, so memang balik segamat selalu dengan dia la. kadang2 je Cik Alin naik bas atau balik dengan akak yang duduk kluang. tp sem last ni memang selalu balik dengan jaja je la.

"Di kesempatan ini aku nak mengucapkan TERIMA KASIH yang tak terhingga kat kau, sebab susah senang kita bersama, manje2, gaduh2, suke2, belakon2, gedik2, makan2, minum2, jeles2, sedih2, masam2.

Now we continue our Degree at the same University, and sekali lagi aku bersama kau meneruskan perjuangan ini. Tapi kali ni aku jd DRIVER untuk diri sendri. hehe.

Hope our friendship will last forever. Kadang terkurang tu aku mintak maaf la. Manusia ni hati kadang2 mudah dijentik.

Chill der.

No comments: